Monday, November 21, 2011

Baby Shower


Uzun bir aradan sonra nihayet yazabiliyorum. Bu surede pek cok sey oldu ve bunlarin bazilari eglenceli, bazilari ise yorucuydu. Iclerinde en eglencelisi baby shower oldu:) Sevgili arkadaslarim sayesine basta ben olma uzere herkes cok guzel vakit gecirdi. Nihancigim partimiz icin bize evini acti ve biraz erken bulusup suslemeleri tamamladik. Cok leziz yemeklerimiz vardi, tabii bu en cok bana yaradi:) parti bitene kadar yedim diyebilirim! Zaten bunun sonucunu da en son doktor kontrolunde gordum ve kilomun 34. hafta itibari ile 55kg(122lbs.) oldugunu ogrendim.






Aksel'imin yakin arkadasi:) Kerem bize cok lazim olacak bir hediye getirdi. Kerem ile gezmeye giderken bu cantanin icine bezlerimizi ve oyuncaklarimizi koymayi planliyoruz..



Seren'in bizim icin sectigi patikler da muhtesem! Sanirim Seren Aksel'i en az bizim kadar sabirsizlikla bekliyor. Her gorustugumuzde "Bebegin ne zaman gelecek?" diye soruyor. Aksel'in elinden tutup parka goturecekmis. Gidecekleri park bile coktan secildi. Cunku o parkta bebek salincaklari da var!:)

Nihan baby shower organizasyonu konusunda ustalasti artik. Once Melek'inki ve simdi de bizimki. Bebek bekleyenlere tavsiye ederim:) Cok guzel oyunlar hazirlamisti ve oyunlarin sonunda kazananlara hediyeler verildi. Gobek olcme oyununda herkes kendine cok guveniyordu ama benim gobegim tahmin edilenin epey altinda olunca komik sonuclar ortaya cikti:)


 

 Ve bunlar da yine Nihan'in dokturdugu ordek kurabiyelerimiz(her ne kadar Seren onlarin dinazor oldugunu iddia etse de) ve pastamiz! Hersey cok guzeldi!!!







Bu guzel partinin ertesi gunu, grip asimi olmus olmama ragmen hastalandim. Belki de asi oldugum icin, hafif gecirdim diyebilirim. Ama oksuruk beni cok zorladi ve doktor oksuruk surubu vermek zorunda kaldi. Telefonda konustuklarim sesimin hala boguk ciktigini soyluyor ama oksurmekten uyuyamadigim geceler geride kaldi. Bir haftayi hastalikla gecirdikten sonra, gecen hafta da yeni evimize tasindik. Benim elimi birseye surmemem icin yogun caba gosteren babisko cok yoruldu. Herseyi paketledi, bu eve gelince de hepsini acip yerlestirdi. Icime sinsin diye her ayrintiyi dusundu. Gecen haftasonu ben kurstayken de bana supriz olarak Aksel'imizin dolabini kurdu:) Artik iyice yavas hareket ettigim ve cok cabuk yoruldugum icin haftasonu bebegimizin eksiklerini tamamlamak icin biraz da alisveris yapalim dedik. Besigimizin kurulmasi ve anneannenin gelmesi disinda haziriz diyebilirim. Insallah bundan sonra da hersey yolunda gider.

2 comments:

  1. Oleey sonunda baby shower yazisi geldi :) Cok guzel bir gun olmus, ne guzel :) Sana da cok iyi moral olmustur. Gayet guzel gorunuyorsun bu arada, masallah. Kalan haftalari da insallah cok yorulmadan ve Aksel oglani heyecanla bekleyerek gecirirsin. Emin ol annen geldikten sonra gunler daha da hizli gececek ve Aksel bebek dunyaya merhaba diyecek. Cok opuyorum ikinizi de :)

    ReplyDelete
  2. Hastalik ve tasinma derken elim hic bloga gitmedi.. Bu yuzden anca yazabildim. Fazla kilo almamama ragmen son bir haftadir epey zor gidiyor dogrusu:) Ama "az kaldi" deyip gecistirmeye calisiyorum. Ben de sizi opuyorum! Yok yok! Sanirim japon baligini isiriyorum:)

    ReplyDelete