Monday, December 12, 2011

Son 10...

Hazirliklarimiz coktan bitti ama yazmaya bir turlu vakit bulamadim. Ben simdiden bu kadar tembellik edersem, Aksel geldiginde nasil yazacagim hic bilemiyorum:) Neyse ki evdeki bu sisko tembelin aksine durmadan calisan birileri var. Babisko dolabimizdan sonra yatagimizi da kurdu ve anneanne nevresimlerimizi yikayip yatagimizi bir guzel tamamladi. Aksel'e bu yatakta uzun, huzurlu uykular diliyorum:) Anneannenin gelmesi ile hazilriklarimiz hizlandi. Boyali kusumun tum kiyafetleri yikandi, utulendi ve dolaba yerlesti. Minik eldivenler ve patikler tek tek katlandi, yerlerine yerlesti:)

Hazirliklar hizla tamamlanirken ben de bos durmadim. Kutu kutu nutella yedim, Aksel'in anı defterine yazdim ve hastane cantami hazirladim. Minik bebegim de beni yalniz birakmadi ve ben Nutella yedikce hickiriklara boguldu. Yedigim Nutellalar tabii ki kilo olarak geri dondu:) 38. hafta itibari ile 59kg.(130lbs.)'a ulasmis bulunmaktayim. Doktorumuz hala bebegimizin "medium size" oldugunu soyluyor ama ben "newborn" kiyafetlerimizi giydiremeyecegimizi dusunuyorum. Bakalim...



Ben "uyumam lazim" diyerek gozlerimi sıkı sıkı kapatmaya calisirken uykusuz geceler basladi bile. Tabii ki melegim geldiginde daha da uykusuz ve aksiyonlu geceler yasayacagimizi tahmin edebiliyorum ama sirtimdaki o minik noktadaki buyuk agri beni gecede en az iki kere uyandiriyor. Bir-iki tur yuruyus, sicak ped ve biraz masaj derken uyuyakaliyorum ama birkac saat sonra tekrar.. Bence artik mirildanmali uykusuzluklar baslayabilir. Sanirim onlari agrililara tercih edecegim:)

4 comments:

  1. Ay ay ay cok seker bir yatagi var Aksel'in. Artik gelsin de yatmaya baslasin di mi? Sen de cok seker gorunuyorsun Aysos, masallah. Karnina top koymussun gibi :) Insallah kolaycacik dogar Aksel oglan da annecigine ve babacigina (tabi bir de ananesine) kavusur. Selamlar, sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Herseyimizi hazirladik artik valla:) Sabirsizlaniyoruz! Insallah bizim minik de en kisa zamanda saglikla gelir ve Emre gibi gulucukler sacmaya baslar.

    ReplyDelete
  3. Aksel oglan da duedate'ini asan bebelerden olma yolunda hizla ilerliyor galiba. Olsun gec olsun guc olmasin :) Ben son zamanlarda arayip daha dogurmadin mi diyenlere deli oluyordum. Bir de anneme ne zaman dogacak bu diye sordugumda "annesinin karninda kalan bebek gordun mu?" diye beni rahatlatiyordu. Belki sana da faydasi olur :) Opuyorum hepinizi ve heyecanla haberlerinizi bekliyorum :)

    ReplyDelete
  4. Evet:) Burada insanlar O'nu bekliyormus, hic umrunda degil bizimkinin:) Ben de boyle gelmedikce sanki hic gelmeyecek saniyorum:) Hadi bakalim hayirlisi..

    ReplyDelete