Wednesday, October 12, 2011

Benim Minik Tosbikim

Bugun rutin doktor kontrolumuz vardi. Artik iki haftada bir gidiyoruz doktora ve her seferinde bir suru sorumuz birikmis oluyor. Aslinda "biz" yaziyorum ama uzun zamandir yalniz gidiyordum kontrollere. Ancak yeni doktorumuz ile babisko tanismamisti ve bugun o da benimle birlikte gelemeye karar verdi. Aslinda cok dogru bir karar oldugunu daha sonra anladik. Ben birkac seferdir bebegimi ruyamda goruyordum. Ama pek normal ruyalar olmuyordu maalesef. En son sefer elleri ordek gibi perdeliydi mesela.. Bu durum bir suredir boyle devam edince bugun doktora anlatmaya karar verdim. Burada sadece 2 kez ultrason kontrolu var. Ve en sonuncusunda "artik dogumda goreceksin bebegini" demislerdi. Insan baska caresi olmayinca bu duruma alistiriyor kendini. Baska secenegim olmadigini bildigim icin oyle goresim falan da gelmemisti dogrusu. Ama bugun su ruya olayini doktora anlatirken gozlerim dolunca(ki hamilelik soz konusu olmadan once basladigim ve kendi capimda basariya ulastigim "olduk olmadik heryerde aglamama" egzersizlerim olmustu), doktor da ultrason makinasini kucaklayip geldi. -Bu arada dusundum de eski doktorum olsa "olur boyle seyler" deme ihtimali cok yuksekti!- Neyse... Sonuc olarak minik tosbiki gorduk:) Oldukca hareketli oldugunu ben her firsatta dile getiriyordum zaten. Doktorumuz da ayni seyi soyledi. Iceride hersey yolundaymis. Olcumlere gore simdilik "medium size baby" bizimki. Ne cok buyuk ne de cok kucuk. Iceride bolca sivi varmis ki bu dogum icin cok faydali. Ve hatta bizimki basini asagi cevirmis ve hazirlanmis bile:) Ultrason aleti sadece bebek kesesinin dogru yerde olup olmadigini saptamak uzere dizayn edildigi icin fotograf pek net degil ama her zamanki gibi tosbikimin eli yine yuzunde:)


 
Iste bu da sisko ben.. Her goren "karnin hic buyumuyor" diyor ama karnim da tam olmasi gerektigi olcude cikti. Son iki haftada da iki kilo almisim ve 30. haftanin sonu yani bugun itibari ile 54.5kg(120lbs) olmusum. Yandaki fotograf da bugun-"30hafta+6gun"lukken cekildi. Epey yorgun bir anima denk geldi ama yine de yeni bir fotograf olsun istedim.

No comments:

Post a Comment