Sunday, August 14, 2011

Hazırlıklar...

Bugun, arkadasim Eda ve annesi ile baby shower kaydimizi yaptik. Herhalde bu konuda bana daha iyi yardim edecek birini bulamazdim. Sagolsun bu sicakta benimle gezdi ve herseyi tek tek anlatti. Daha once defalarca onunden gectigim ve bana hic bir anlam ifade etmeyen bir suru sey, simdi cok daha anlamli. Neler ise yarar, neler gereksiz, hangi urunun hangi markasini secmeliyim.. Artik hepsini biliyorum! Ayrica bu is benim cok da hosuma gitti.. Mini mini seylerin arasinda gezerken pek bir mutlu oldum:) Isimiz bittikten sonra da, kiyafet konusunda uygun fiyata guzel seyler bulabilecegimiz bir magazaya gittik ve ben tabii ki yine elim bos donmedim. Biz yavas yavas hazirlaniyoruz ve Aksel'i kucagimiza almak icin sabirsizlaniyoruz. O da bunun farkinda, hizla buyuyor ve yanimiza gelmeye hazirlaniyor. Artik elimizi karnima koymadan da hareket ettigini gorebiliyoruz. Yandaki gelisim kartinda da yazdigi gibi bu hafta ruya gormeye baslamis minik.. Ve uykusu da duzene girmis.. Elimizden geldigince sartlari O'nun icin uygun hale getirmeye calisiyoruz. Hep yanimizdaymis gibi O'na da anlatiyoruz olanlari ve sarkilar soylemeye devam ediyoruz.. Umarim geldiginde de bebegimize iyi bakabiliriz.

No comments:

Post a Comment