Tuesday, August 23, 2011

Bir sürü minik şey:)

Gunler hamileligin ilk zamanlarina gore daha hizli gecmeye basladi. 19. haftadan itibaren mide bulantilarim azaldi ve simdi cok yuklenmedigim surece hic bulanmiyor. Bu cok guzel bir sey cunku kulaga komik gelse de, insan omrunun sonuna kadar midesi bulanacak saniyor:) Gerci her seyin yolunda gitmesi de, "daha aktif birseyler yapabilsem" dusuncesini sokuyor aklima. Simdilik zamanimi en guzel sekilde gecirmeye calisiyorum.. Bu haftanin basindan beri sanki gobegimi dikkatli izlesem, buyudugunu gorebilecekmis gibi hissettim:) Cok hizli gibi geldi bana. Yandaki fotograf "22hafta+2gun"lukken cekildi.

Alttaki de ondan hemen bir gun once, yani "22hafta+1gun"lukken...


       


Eda hizla yardimima kosmaya devam ediyor. Gecen aksam minik Alp'in kundak, pijama, emzirme yastigi gibi birkac esyasini getirdi bize.. Alinacaklar, yapilacaklar ve basimiza gelecekler konusunda da bizi bilgilendirmeye devam ediyor. 



Gectigimiz haftasonu baby shower kaydimizin ikinci kismini gerceklestirdik.. Zaman icinde ekleme-cikarmalar yapabilirim ama listelerimiz hemen hemen hazir. Bence bu minik seylerle ugrasmak bebek beklerken yapilan en zevkli is. Nasil oluyor bilmiyorum ama kendim icin birseyler bakmaya ciktigimda hep ellerim Aksel icin aldiklarimla dolu donuyorum:) Sonra da saatlerce onlara bakiyorum, babiskoya gosterirken de ayri bir heyecanlaniyorum:)


Bu da dun gorur gormez cantaya attigim bir minik sey! Izlenimlerime gore baba-ogul cok iyi anlasacaklarini tahmin ediyorum. Aradaki boyut farki zamanla kapanacak ve belki de tersine donecek ama ben birbirlerinin ellerini hep simsiki tutabilsinler istiyorum...

Yine gecen hafta bebek arabamiz ve araba koltugumuz geldi. Sanki kendimize yeni bir araba almisiz gibi sevindik ve etrafinda donduk butun gun:) "Seni bununla arabaya koyup gezdirecegiz" diye de anlattik boyali kusa:) 

Yolunu gozluyoruz Aksel! Sen bize simdiden cok iyi geldin. Huzurla buyu ve gel yanimiza... 


Not: Besinci evlilik yildonumumuzde aslinda sen de bizimleydin:)







No comments:

Post a Comment