Friday, July 29, 2011

Yolun Yarısı..

"Nasil gecti anlamadim" diyemeyecegim 19 haftalik, neredeyse yolumuzun yarisi olan zaman dilimini geride biraktik.. Benim icin her gun bir digerinden daha uzun ve hemen hemen hepsi kendi capinda sıkıntılı geciyor. Hala "aclik" hissinin yerinde mide bulantisi var.. Karnim hemen doymuyor, doyunca da fazla kacirmis oldugum icin yine midem bulaniyor.. Cocukken en korktugum hastalik "mide bulantisi" idi. Simdi bu minik cocuk bana bunu hergun yasatiyor. Demek ki O'nu cok sevecegim:)

Tabii bu surecte babisko da ben de bos durmuyoruz. Boyali kus'a sarkilar soyluyoruz, hikayeler anlatiyoruz ve O'na nasil daha iyi bakabilecegimizi ogrenmeye calisiyoruz.. Gunden gune gelisimini resimli kitaplarimizdan takip ediyoruz.. Mesela, artik bizi duyabildigini ogrendigimiz hafta -ki yaklasik 16. haftaya denk geliyor- hemen "Seni cok seviyoruuuz" dedik. Kollari ve bacaklarinin vucudu ile orantili hale geldigini ve kendini iterek yer degistirmeye basladigini ise kendisi ispat etti bize:)


Bu hafta iki defa babisko ile iletisim kurmaya calisti.. Daha once okudugum bir kitaptaki "sizi rahatsiz edecek kadar fazla hareket ederse, baba adayinin elini karniniza koyup bebekle iletisim kurmasini saglayin. Bu onu sakinlestirecektir." bilgisini de gecen hafta onayladi kusumuz. Ben her hareketini babisko da hissetsin isterken, minige bir sakinlik geliyor. Babisko uzaklasinca da hemen bir aksiyon! Bu durum, uyku (ya da uykusuzluk!!) nobetlerimizin kahramaninin kim olacagini gosteriyor olabilir mi acaba? Yoksa bu bir temenni mi?!



Aramiza katildiktan sonra minigimize ve bize iyi gelecek seyleri arastirmanin ve ogrenmeye calismanin yaninda, kendisini Aralik ayinda bekledigimiz icin, geldiginde O'nu yumusak birseylere sarmalamamamiz gerektigini dusundum ve kollari sivadim.. Umarim basariyla tamamlayabilirim.





Tum bunlarin disinda bol bol uyuyorum.. Oglen uykularini da sayarsak, gunde 13-14 saat kadar! Hava cok sicak ve nemli. Doktorumuzun soyledigine gore kalbim zaten normalden %30 daha hizli atiyor. Bu da benim gunlerimi evde gecirmem icin kuvvetli bir sebep. Kendimi oyalayacak seyler bulmaya calisiyorum ama Eylul'de gelecek misafirlerimiz icin de gun saymadan edemiyorum. Yandaki fotograf dun, yani "19hafta"likken cekildi.. Bakalim uykular bize yaramis mi:)

No comments:

Post a Comment